Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнения и препоръки за 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mии, не особено. Особено пък 105 дето е без вариатор...

    1.8 и 2.0 единствено има смисъл да се чипват, щото имат и вариатор, и VIM , може да им се качат едни 12-15 коня с чип. С махане на катализатори, откачане на балансиращите валове, олекотена шайба на КВ могат да се измъкнат още 10тина коня...
    Продават се и спортни разпр. валове, но са доста скъпи.

    Общо взето, като си купиш бензинка си я карай така.

    Дизела може да го чипваш, но се готви за съединител с маховик и бонус някое каре.
    Last edited by dhtj; d.m.y г., 15:38.
    156 2.0TS

    Comment


    • #17
      За бензиновите TS и JTS сервизните интервали за смяна на ремък и ролки са 36000км. Погрешно сметнати 72000км от завода са били причина за доста скъсани ремъци и последствията свързани с това. За това от Алфа Ромео са намалили на половина пробега за обслужване. Отнася се за моделите 147/156/GT.
      Alfa Romeo 155 1.6TS 16V, 1997 | LPG - ex
      Alfa Romeo 155 1.8TS 8V, 1995 MY95 Sport - ex
      Alfa Romeo 156 1.9JTD 8V, 2005 Sport - ex

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от vesk0 Покажи съобщение
        За бензиновите TS и JTS сервизните интервали за смяна на ремък и ролки са 36000км. Погрешно сметнати 72000км...

        Не километри, а мили е това, което си чел.

        В километри е ~ 60 000 и 120 000.

        Имало е няколко случая на дефектни ролки в началото и за да се презастраховат са намалили сервизния интервал.
        Реално, ако се монтират качествени ролки и ремъци може и над 200 000км да си карат.

        Ферариста някъде беше споменал че и 300 000 е изкарал без да сменя нищо и още не е скъсал.
        156 2.0TS

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
          Не километри, а мили е това, което си чел.

          В километри е ~ 60 000 и 120 000.

          Имало е няколко случая на дефектни ролки в началото и за да се презастраховат са намалили сервизния интервал.
          Реално, ако се монтират качествени ролки и ремъци може и над 200 000км да си карат.

          Ферариста някъде беше споменал че и 300 000 е изкарал без да сменя нищо и още не е скъсал.
          Да колега, прав си - 36000мили е препоръчителния интервал, което си е 60000км.
          Alfa Romeo 155 1.6TS 16V, 1997 | LPG - ex
          Alfa Romeo 155 1.8TS 8V, 1995 MY95 Sport - ex
          Alfa Romeo 156 1.9JTD 8V, 2005 Sport - ex

          Comment


          • #20
            Ще ходя да гледам една кола ,обаче е 1.9 JTD 140 коня някъде бях чел ,че този мотор бил проблемен, в сравнение с 1.9 JTD 116 коня,това вярно ли е? И естествено състоянието на колата е най-важно ,колкото и мнения да изчета ако взема кола която е на доизживяване няма как да няма проблеми.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от vKazaliev Покажи съобщение
              А само да попитам бензиновия мотор, примерно 1.6 105 коня, търпи ли на тунинг?Чип примерно да му се сложи или нещо което да вдигне кончетата малко? Извинявам се ако е глупав въпроса,но не съм в час с тези неща.
              Пари за тунинг на атмосферен двигател, са пари хвърлени навятъра. Крайният ефект е минимален.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от vKazaliev Покажи съобщение
                Ще ходя да гледам една кола ,обаче е 1.9 JTD 140 коня някъде бях чел ,че този мотор бил проблемен, в сравнение с 1.9 JTD 116 коня,това вярно ли е? .
                Не, нищо по проблемно няма. Даже това е по-добрия избор, разликата в разхода е минимална, а в динамиката е значителна, като 16в мотора върви по приятно и работи малко по-меко, щото е с хидравлични повдигачи, а стария с механични.
                А и 8 клапановите мотори останаха в миналия век...
                156 2.0TS

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                  Не, нищо по проблемно няма. Даже това е по-добрия избор, разликата в разхода е минимална, а в динамиката е значителна, като 16в мотора върви по приятно и работи малко по-меко, щото е с хидравлични повдигачи, а стария с механични.
                  А и 8 клапановите мотори останаха в миналия век...
                  Благодаря колега,ще отида да я огледам ако е хубава може направо да я взема и да съм алфист!

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                    Не, нищо по проблемно няма. Даже това е по-добрия избор, разликата в разхода е минимална, а в динамиката е значителна, като 16в мотора върви по приятно и работи малко по-меко, щото е с хидравлични повдигачи, а стария с механични.
                    А и 8 клапановите мотори останаха в миналия век...
                    Как така 8v моторите не са с хидравлични повдигачи??

                    Comment


                    • #25
                      Колеги,още един въпрос.Искам да знам дали окачването на старата 156 преди фейслифта и новата след фейслифта е едно и също?

                      Comment


                      • #26
                        156, 147, GT, от 97 до 2011 всичките са с еднакви носачи.
                        Има разлики в дебелината на стабилизиращите щанги , както и твърдост на пружини/амортисьори.
                        156 2.0TS

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                          156, 147, GT, от 97 до 2011 всичките са с еднакви носачи.
                          Има разлики в дебелината на стабилизиращите щанги , както и твърдост на пружини/амортисьори.
                          Благодаря за бързия отговор колега!

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от vKazaliev Покажи съобщение
                            Благодаря за бързия отговор колега!
                            156 и 2011 са несъвместими числа

                            Comment


                            • #29
                              Последните ГТ-та са 2011.
                              156 2.0TS

                              Comment

                              Working...
                              X